Till himlen och tillbaka

Måndag, Engelska och matte lektion. Sovmorgon till 10.30. Början på en bra dag. Slutat med en ridlektion hos Fanny och Camilla ^^
Fett kul det är att rida. Bra att jag spenderade pengarna på det (Y) Kvällen började med en rolig buss resa. Och sen ännu roligare när vi tittade på när de tre gossarna grus satte sig upp på hästarna för typ första gången. Huvva vad rolig, tror vi dog där på läktaren Ellen, Rasmus och jag. Det var inte att leka med. Men duktiga var dom ju såklart!
Sen var det ju vår tur, och eftersom vi var lite vanare så fick vi ju Hoppa och springa jätte jätte fort !! Det är så skönt att rida. Man får komma bort lite när man sitter där på häst ryggen. Det är det bästa stället där man kan släppa alla bekymmer. Där man är glad och lycklig och ler i både mun och ögon. Där man kan skratta och verkligen känner att man är fri. Älskar den känslan. Så enkelt att lösa problemen på!! Man rensar sina tankar. Så fem måndagar framöver så kommer jag rymma bort ett tag. Bort ifrån allt. Sen kanske det får fortsätta så ett tag till!
Saknar min pålle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0