Call me a Saint

Tiden typ springer fram. Vi är redan inne på tredje veckan av sommarlovet. Det känns för mycket helt enkelt. Börjar jobba på torsdag och ska hinna slänga in kör lektioner under nån dag också.
Sen vill jag berätta lite om Midsommar: Vilket var en helt spontan kväll med roliga överraskningar kan man säga. Först vid tio på kvällen tog vi och drog till Hammerdal för tårta och sen vidare till Östersund.. Vi tänkte donken kanske var öppen, men nej. Vi blev besvikna på donken! Så rulla det på lite sådär fint i vår lilla fina stad.
Anlände hem halv 6 på morgonen iaf!
Och nu tycker jag solen kan få titta fram lite, när man tänker att man ska gå ut och få lite sol så försvinner den!
Alice


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min taktik är att aldrig gå och lägga mig för 03, mer sommar då liksom!

2011-06-30 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0