Every you Every me

Då sitter man på småbo, skolan är slut för veckan och dagens lektion var matte. Prov iofs men det märks att det börjar närma sig slutet. Har endast två skolböcker kvar, känns bra! Dock har jag ett helt rum att packa ihop sen, och vi hoppas att jag inte sätter min fot i det rummet nästa år..
Skolan hade en fin minnesstund för dig idag Ellie, ett äppelträd planterades till minne av dig. Det var fint och det är något som kommer representera dig!

Kommer lämna småbo inatt för att åka på kurs, utbildningskontroll i Östersund och som räcker tills söndag. Man får komma bort lite, det är en bra andledning att åka bort.. Så drar på mig de gröna kläderna och kommer dra ut ur skogen där det kommer sovas i tält som innefattar att sitta eldvakt. Men det får man väl ta! Be awake! Be aware!
Nä ska dränka mig i sorgen att jag glömt militärkängorna hemma så får klara mig i mina "inte riktigt ingådda" profil kängor. Nu drar vi på ett äventyr!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag saknar dig Sara! <3

2011-06-03 @ 22:27:55
URL: http://tominalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0