A child of the west wind

Är snart dags att plocka fram kameran igen, har bild brist känner jag. Och så är det ju vår snart och en ny tid att fota. Nya möjligheter kan man säga. Dock gillar jag inte när saker och ting förändras men vissa saker kan ju inte låta bli att förändras, det måste ju få växa. Så som jag och som du. Det är där man måste veta när man bara måste ta ett steg tillbaka och bara se utan att kunna hindra. Det är ett steg i utvecklingen också. Ett steg i att växa som person...

Jag har gått så långt, nästan blivit van
Historien upprepar sig och slutar alltid likadant
Sidan som går vidare har någon redan rivit av
Så jag griper tag i vita blad




Kommentarer
Postat av: Rosita

Du är så klok min vän :) <3

2011-03-23 @ 16:16:52
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Timsigrid

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-11-17 @ 05:07:35
URL: http://timsigrid.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0