Saint Patrick´s day

Det är ju faktiskt idag, en dag som har en historia bakom sig. Är inte riktigt säkert men tror att det var något om nåt skyddshelgon. Så det låter ju som något att fira. Så blir Tjej kväll i viskan senare, med middag och bus. Det är något som var på tiden.
Känner redan att jag vill ha lov och vara hemma en stund. Hörde en fågel viska i mitt öra att vi fått två små lamm härom dagen också. Dom vill man ju se hur söta och små dom är. Har ju också lust att få träffa min små söta flikkor också som jag inte hann träffa något senast jag var hemma. Eller det var så lite så det räknas inte som en träff.
Har även upptäckt hur underbart bra Björn Bröder är, och låtarna i filmen är ju awesome bra =)

När vår jord var ung
Då var luften ren
Bergen kysste himmelen
Människan var ett
med naturen då
Men det var mycket länge sen

I en vildmark med faror och skönhet
fanns tre bröder
nära varann
I glädje de ber
Att vägledning kommer
ifrån skyn - och de vet att den är sann

Finns krafter i allt som levt förut
Ta oss med och led oss
Dela med utav den kunskapen
Visa att inför dig
är lika nu
Bröder för varandra
Ja, så länge vi finns till
Är vi bröder jag och du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0