Det finns ingen utväg

Det var ett tag sen.Har inte velat eller haft tid tror jag. Men det kan ju vara så ibland!

Det händer inte så mycket. Det händer inget alls på det här stället, ohja vi diskuterar att vi borde göra någonting. Så som vi gjorde förra året, i ettan. Men det händer aldrig något.
Just därför låter erbjudandet att åka till Umeå och hälsa på en vän som man ine har sätt på länge och hitta på bus lockande.
Men om man inte ens orkar kliva ur sängen ja då är de ju illa...
Vad jag än gör, var jag än går!
Så vill jag ha sommarlov nu. Vill åka hem, vill inte vara kvar här. Det var nog inte så bra att ha två veckors påsklov, man blev för van att vara hemma. Miss my home

Också när jag endå håller på så saknar jag Ponnyn min!!!!!







Kommentarer
Postat av: Rosita

Saknar dig också vännen! När kommer du hem? <3

2011-05-14 @ 11:56:29
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0