Ibland önskar jag att man kunde vrida tillbaka tiden

Men allt ska väl ha sin gång
 

Sakna USA som f**n, Det är typ nu efterår som jag inser vilken resa det var och det jag och mina klasskamrater fick uppleva är något som många inte får se,  under tre allt för korta veckor dock. 
Så häftigt och att besöka det stora landet igen är ju ett måste i framtiden. Känns som en plats i nån drömvärld. Allt man sett på film stämmer..nästan!
Gud vilken fantastisk tid det var!
 
 
 
Saknar dem fantastiska personerna på Station 31, dem som gjorde hela upplevelsen grym!!
Saknar till och med att vakna mitt i natten av ett larm! Bara att få susa fram med brandbilen längst vägarna gav adrenalin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0