That I put down in words

Har börjar lyssna på en låt igen, som jag kan sjunga med till. Men det gör ju inget för ingen här som hör mig!
Kanske grannen under mig.. 
Låten är från Moulin Rouge och det var sjukt länge sen jag såg den. Måste nog åtgärda det!
Såg den för första gången i Torpshammar i C- vardagsrummet i ettan. Tänk vad jag kommer ihåg.
 
Ja det är sånt jag har att berätta om just nu..
Pluggar till en tenta som jag sedan tycker gick hyffsat och sen börjar nästa tenta plugg.. Japp. 
Farmakologi, inte min grej. Kommer nog inte gåå nå vidare känns det som!
Men  Men.
Är ensam, börjar kolla på olika serier, lagar mat ibland, är någorlunda social på skolan från 9-17 där man får något gjort iaf.. Ibland..
 
 
Miin fiiina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0