Just to see you

Efter en dag i Sundsvall så känner jag att plånboken inte allls mår bra.. Och det är den 4... Tyckte inte jag handlade så mycket och bion var ju bra! Men men, det är ju en kort månad. hehe Får leva på 400, det går nog det med..Synd bara att det där tåg kortet skulle betalas!
Aja, har lägenheten för mig själv så har städat rent lite till resten av de busiga tonåringarna kommer hem! Natta kommer snart å ska tona mitt hår, och så kollar jag på Avatar, den där tecknade serien! Bäst är den ju.. Så jag överlever!
En gammal bild.Jaapp Jaappp Jaaapp!
Har förresten tappat min fina blånagel nu, heheh, så har en stump till finger ser det ut som!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

va ska du tona till för färg?! :d

2012-02-05 @ 20:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0