Fly like I do

Ville nämna att jag överlevde övningen vi hade i veckan! Wiiihooo
Efter att ha räddat folk ur en "lavin" och burit dem på bår en väldans bit till vårt camp och då några avbrutit som markörer för att dem typ för frusit fötterna (Y) Det är ju norrland det här så :P Dem hade kanske inte väntat sig få ligga där ute så länge x)
Sen efter att ha fått duschat ute med snö som vi smält och kokat och efter vi mitt i natten blivit rökbombade i vårat tält av våra lärare så sitter vi hemma i soffan. Tycker vi gjort det väldigt bra! Och kul var det, det var annorlunda och bekvämpt. Vi brukar aldrig få varma tält med disel värmare och massor med mat som vi kan laga! Det är visst en lyx att börja trean..
Ja det vad väl det jag ville säga :) och att jag nu är hemma hemma! Fett soft!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Åh, hemma-hemma?! Sikås? :D I så fall, är så avundsjuk på dig!

2012-01-27 @ 16:25:28
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0