Nu är det slut på det roliga

Vänner och familj, julmust, massa mat, presenter, läsning och tv tittning, en dans eller två, lite jobb och pengar som har försvunnit från kontot så har det varit ett helt okej lov!
SKönt och härligt jul lov hemma med snö och sen så lite mer snö. Har passat mig utmärkt dem senaste veckorna. Planer har planerats och genomförts någerlunda, spontana och händelserika händelser har utspelats.
Så nu tillbaka i Torps så får man ta tag i det som är kvar, för nu har vi klivit in på den sista terminen! En termin som kommer bli allt annat än menigslöst! Spännande eller hur.
Så sitter i ett kallt hus i ett rum som nu är uppvämrt tack vare en fläckt där jag nu fått upp min foto vägg. Ja nu sitter den där! Ska se om jag får in nån bild på den sen, saknar en sladd nämnligen.
Nytt år, nya möjligheter! Ska inte ha så höga förväntningar nu på 2012, vi går ju ändå under till sommarn (Y)
Det är vad man gör det till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0