Hej då Knoxville Hej Sverige

Ja var ju ett tag sen! Men ni ser, jag har varit i the big land USA. Har med klassen besökt Knoxville i TN i c. 3 veckor. Vi har bott på brandstationer där vi har fått följa med brandmännen på larm och en väldigt stor del i deras vardag, bla att äta ute varje dag! Feta amerikaner, stora bilar, socker i mängder och såklart häftiga larm! HAr varit väldigt givadne tre veckor. Ångrar inte ett dugg att jag började AWPE för tre år sen. Det här jag väntat på ;)
Nu har jag iallafall landat hemma. Efter att ha åkt på torsdag morgon så känns det konstigt att vara hemma på en fredag morgon. Tidskillnaden ni vet, 6 timmar före är Sverige. Så natten var väldigt kort kan man säga! Vi reste iaf frammåt i tiden! I´m cool
Lär nog dyka upp några bilder inom en kort framtid, men nu ska jag sova. Trött är jag och har jet lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0