Att känna smärta är att vara vid liv

Såg att det snöade imorse, sen märkte jag det när alla skrev det på facebook.. Är det verkligen så kul att skriva om?? Aja, kände lite glädje iaf för då är det snart December! = advent, julkalender, 20 års kalas och såklart Julmyys!
Dit längtar vi.
Ska fördriva min tid med att läsa något jag inte förstår men som jag måste förstå för att klara anatomi kursen som vi är inne på nu. Blir att kämpa på ba!
 
Ella berättade att hon i Mars åker till Japan, som hon längtat! Bad henne att ta med ett körsbärsträd hem till mig, men det får väl räcka med att hon petar på ett åt mig! Om hon har tur så står dem i blom när hon är där, dem är ju så vackra :´)  I min framtida trädgård ska jag ha sådana träd!
 
å, jag såg faktiskt några i Sundsvall! Så dem kan växa här!! 
^^,

Kommentarer
Postat av: Rosita

Mitt 20-års kalas hoppas jag att du menar?? hihi. :)

Svar: Fyller du 20??! ;)
Sara

2012-10-14 @ 20:30:14
URL: http://www.fewlix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0