Igår är inte imorgon

"Så lämna det förflutna framför dig"
 
Har inte så mycket för mig, vaknar, går till Universitetet, sitter på föreläsning, äter lunch i en kall källare, pluggar, går hem, äter middag och pluggar lite till.. Så klart roar jag mig under tiden, så det bli kanske inte så mycket gjort av det där pluggandet egentligen..
 
Känner att jag vill fota hösten som är här, men har ingen kamera och ingen ork.. Så det sket sig ju, men kan bjuda på äldre bilder som ni troligen har sett förut..
 
 
 
 
Min fiina Melina <3
Om det är nåt jag saknar och nåt jag ångrar

Kommentarer
Postat av: Rosita

alltså saknar dig <3 <3 <3


hihi.

2012-09-25 @ 20:51:45
URL: http://www.fewlix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0