But do not forget what we cannot forgive

Har gått nån vecka nu på praktiken, fort har det gått och en hel del saker har hunnits med! Såklart ska det bli mer, otroligt lärorikt och en fantastisk personal som står ut med en! ^^ 
Sen att vi inte har något "plugg", alltså att sitta i skolbänken och nöta, är otroligt skönt, att få vara fysiskt trött ist för psyiskt om man kan säga så. Dock är en vinter i stan inget att hurra för, landet ska det va!
Så nu har ni fått några ord från mig, försöker ju bättra mig! 
 
 
Ja jag gillar min katt <3 Lite ensamt här i stan utan mina knäppisar! 
 
 

Kommentarer
Postat av: lovisa

saris! jag vill komma å hälsa på dig nån helg så att du vet :D

Svar: komsi komsi! =)
Sara

2014-02-18 @ 23:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0