When the darkness comes

Nu går det undan igen, hinner ju knappt med om dagarna och kvällarna spenderar jag på min soffa framför en film el nåt. Vilket liv jag vet, har till och med tröttnat på mina spotify listor.. Då är det illa!
Men har fått uppleva lite Greys Anatomy feeling då jag fick delta, eller observera en operation! Vilket var riktigt häftigt, har sett insidan av buken, en lever, magsäck å lite tarmar och en glimt av en mjälte! Inte så blodigt alls som man tror, men intressant var det och en upplevelse som jag nog inte kommer ha igen om jag inte bestämmer för att bli kirurg eller nåt.. haha tveksamt det! 
Vill inte att dessa praktik veckor ska ta slut, skulle inte klaga om typ hela utbildningen skulle vara förlagd ute i verksamheten istället för i skolbänken, känns som jag har fått mer förståelse för yrket dessa få veckor än lite drygt 1½ år på universitetet!
Men nu sk ajag inte vara den..
Har kikat på os-deltagarna på torget en kväll, handlat bröd men glömma att köpa smör, kännt mig både lite dum och ganska smart! Tittat på mello med vänner, på mitt huvud sitter en SKURK som är lite liten, gått i en skog och varit duktig (anser jag) och inte tagit ut min irritation på min syster! Februari lider mot sitt slut och lyckan över att ha betalt nästa månads hyra!
 
En vinter..
En höst..
En solnedgång i Norge med Johanna!
Då jag inte har annat än gammla bilder att bjuda på såå... Ska väl ta kameran i min hand snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0