Det var på tiden

There is only one God
And his name is death
And there is only one thing 
We say to death:
Not today!
 
Hej vad tiden går, jag hinner nästan inte med själv. Skolan flyger förbi och jag har nu gjort hälften av min utbildning! Känns ju som det var nyss vi började.. Och det är nu vi alltså ska förväntas kunna en massa saker, pressen ehhehe! Nu står 8 veckors praktik på schemat, kommer befinna mig på mag- tarm kirurgiska avdelningen denna tid och lära mig en massa förhoppningsvis. Ska bli kul att få komma in i vården och använda sig av det man har lärt sig, nervöst, men man måste ju prova sina vingar någongång!
Så om du åker på en inflammerad blindtarm eller något så kanske du råkar stöta på mig! haha
 
 
 
Bjuder på en bild från förra vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0