Hej 2014

Oj hej 2014, det gamla året tog visst slut, men på ett väldigt bra sätt såklart! Var med fina människor i Berlin och firade tolvslaget ihop träng bland c. en miljon andra människor och raketer i mängder för att sedan vackla hem vid 8 på morgonen! En fin vecka var det och ett äventyr i sig. 
Även julen tog slut före det som innehöll mat och julmust i mängder, som sig bör! Träffa släktingar och klappa på lill kusinen som firade sin första jul, dock sovande men söt en då!
Och på det en del plugg såklart, inte ledig här inte!
 
Året som gick innehöll en hel del fina saker och en del mindre fina, men det är livet, vem har sagt att det ska vara lätt alla gånger! Räknas väl som vuxen nu också då jag fyllde år, men barn i sinnet säger jag och på det så började tredje terminen i höstas på Universitetet. Dagen för studenten passerade även ett år där i Juni och det känndes jätte konstigt att inse att det var så länge sen!
Klappat på min katt, tjänat pengar och slösat pengar, Livet liksom. Sagt hej till gamla klasskamrater och sedan sagt hejdå vi ses snart, åkt båt på en fin å i solnedgång, njutit av sommaren i världens bästa by, drömt mig bort.. Osv Osv... Ett godkänt år helt enkelt!
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0