Vänder mig om

Från påsk till sommar, tiden går fort och jag vet att jag är sämst på att skriva i denna blogg..
Vad har hänt sen sist? Jo en massa saker, en hel del trevliga och roliga dagar har det varit men några mindre bra också såklart. GoT är slut för denna säsong, vilket gick väldans fort tycker jag, men en bra säsong var det!! Terminen är slut och sommaren är här och jobb står bla på schemat. Något bus ska väl hinnas med också och sol hoppas jag ju på. VM har dragit igång vilket ger sena kvällar framför tv:n och en åkerfest nalkas i byn, späännande!
Och när jag orkar föra över bilderna från kameran kan jag bjuda på nya bilder...
Men Alice är ju söööt ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0