Om två dagar

Okej, dålig att uppdatera har jag ju alltid varit men att inte ha tittat in här sen Januari är lite väl... ehehe. Men det har hänt mycket roligit i mitt liv sen London resan, men det orkar jag inte dra upp!
Det jag tänkte nämna är väl att om två dagar så tar jag examen, efter tre år på sjuksköterskeprogrammet så är det dags att ta sig ut i verkligheten!! Börjar redan på måndagen på kirurgen, ska bli awesome att få komma igång och "lära" sig på riktigt nu. Sista praktiken spenderades på akutmottagningen, vilket var oerhört intressant och man träffade många olika människor med diverse krämpor. Så tror absolut att det akuta kan vara något för mig i framtiden. Men det återstår att se när, var, hur osv! Först ska jag väl hitta mig själv i ssk-rollen och få lite erfarenhet. Kul ska det bli!
Sen ska jag väl ta igen allt man missat under studietiden, vill ju resa, passa på att träffa kompisar som bor långt bort och för nära för den delen.. Köpa sig en ny telefon skulle ju sitta fint också! Sen lite sommar på det!!
...säger jag och bjuder på en vinter bild...
bebis
 
 
Har ju faktiskt en ny kamera nu, så ska väl ut och fota lite! när jag har tid...
 

Kommentarer
Postat av: rosita

ÅÅÅH GULLET. Tänkte igår på att vi kommer bo så långt ifrån varandra sen?! Helt orimligt egentligen. Är iaf aspeppad på att få fira din examen med dig på fredag! Och i sommar ska vi ta en massa foton och skapa nya minnen, puss påre!

2015-06-03 @ 19:13:43
URL: http://www.fewlix.blogg.se
Postat av: lovisa

SARIS! BLOGGA!!!

2015-10-06 @ 21:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0