Did you feel us

Oj hjälp vad hände där! Har ju alltid sagt att jag är dålig på att blogga men detta tar rekordet! Haha, sist vi hördes var jag två dagar ifrån en sjuksköterskeexamen, vilket var dryga nio månader sedan! Vad har hänt sedan dess?? Trivs med mitt jobb på kirurgen där det oftast är ett tempo som heter duga! Har lärt mig en hel del sedan den första galna sommaren, man står något stadigare på benen med lite mer i ryggsäcken. Har ju förträftligt trevliga arbetskollegor som gör allt slit det lite lättare, träffar på en hel del olika människor och man ställs inför nya utmaningar varje dag! Det konstiga är att tiden har gått så fort, känns inte som jag har varit sjuksköterska i nio månader vilket fortfarande känns lite konstigt att presentera sig som! Men trivs gör jag!
Sedan i detta såkallade nystartade kapitel så är boendet också nytt, bor i en awesome lägenhet med en awesome vän! Sedan klart man saknar skogen i Sikås men det är ju inte alltför långt bort! När vi ändå är inne på hemma så har en fin fyrbent kamrat lämnat min sida, svider i hjärtat! <3 
Vad mer har hänt, ett år mer på nacken, två kamrater har flyttat härifrån och en annan har hittat hem igen! En resa till Amsterdam har hunnits med och om ca en månad tar jag väskan och åker till BALI för en välförtjänad semseter, vilket inte riktigt har sjunkit in heller.. ^^ Ett äventyr ska det bli!!
Tror det får räcka för stunden faktiskt. Vi får se när jag dyker upp igen, ska inte lova att det blir snart för det vet jag inte om jag kan hålla! 
 
Efter en examen!
 Rapp <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0